mys söndag

I morgon ska vi på ultraljud, kl 14.45 och längtar sååååå!
men jag e lite nervös oxå, men vi får hoppas att allt ser fint ut. Jag känner ju den lill' varje dag nu, så det ska ju va ett gott tecken tycker jag.

I fredags så va jag och syrran ner på stan och då köpte jag två klänningar till mig själv, jätte fina, ska lägga upp bilder på dem sen. I kväll blir det film och mys, först kollar vi på en familje film med barnen och sen när guld klimparna har somnat så ser jag och Henrik på en annan, vi får se vad det blir för nått.
Nu på eftermiddagen så ska vi grilla fläskfile´, sen måste jag nog till affären och köpa jordgubbar och annan frukt, e så fruktansvärt sugen på färsk frukt


Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

guud så spännande.. :)

ska ni ta reda på kön?? kram

2009-05-10 @ 20:49:25
URL: http://enburkrussin.blogspot.com
Postat av: Sophie

Hoppas allt gick bra på ul, du får uppdatera sen. kram

2009-05-11 @ 19:21:58
URL: http://lillamirakel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0