kullerbyttor

guu så trött jag e, igen...
Alva vaknade kl 06.00 i morse och ville inte sova alls. NU sover hon och igentligen borde väl jag gå och lägga mig och vila jag me men jag tänkte att vi skulle till musikleken på kyrkansbarntimmar när hon vaknar.

Bebisen växer nog mycket nu, jag har som molande "mensvärk" till och från och så brukar det kännas när det växer i magen, börjar känna mig väldigt gravid nu, inte alls lika smidig längre,hiihihhi. men det e tur att det e sommar framför oss så det e ju bara att hoppa i ett par ballerina skor eller sandaler, och då slipper jag böja mig, och i kväll ska hjärtat mitt få äran att måla mina tå naglar, det e han uppgift under mina graviditeter, haha jo han e riktigt duktig på det me!!
Nu kan jag känna emmellanåt att lill killen i magen gör kullerbuttor, det känns jätte häftigt. Åhh vad vi längtar efter dig lilla vän!!

Kommentarer
Postat av: jennie

ååååh , så mysigt . :)

Jag tycker du är ganska stor, jag är inte lika stor känns det som , men kan det bero på att du har en liten kille i magen ? brukar man inte få större mage då ? jag vet ju inte vad det är för liten bebis i min mage , men jag börjar ana att det är en flicka , Har nämligen bara gått upp 6 kilo sen jag blev gravid och är i vecka 23 .



haha , jag kanske skulle ha min käraste till och måla mina tånaglar också :) fast han är nog inte lika duktig , haha !



Hoppas din dag blir bra och att du trots allt vilade en stund nu på morgonen ! :)

2009-05-20 @ 09:29:03
URL: http://www.vantabebis.blogspot.com
Postat av: jennie

Ja , man vet ju inte det ! :) Fast det kan ju vara en pojke också , alla graviditeter är ju olika. Men är inte 6 kilo lite Lite ?



Tack för tipsen ,:) Ska jag verkligen tänka på att göra. Jag funderade på , det var ngn som sa att någon elektriskt bröstpump kunde man låna på BB , men det kanske är bäst om man köper en själv . Mjökstockning kan ju göra fruktansvört ont , uschaannamej .

2009-05-20 @ 18:01:34
URL: http://www.vantabebis.blogspot.com
Postat av: Världens Vackraste Flodhäst

Åhh vad underbart, osmidig är man så få men detta är helt underbart eller vad säger du..



Har oxå en molnade värk i magen så du har rätt de är nog för att den växer och har sig :)

2009-05-21 @ 09:59:15
URL: http://babymyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0