f-kassan

ringde till f-kassan nyss och sa åt dom att skicka hem havandeskaps pennings papper. Rätt så bra att jag kan ta ut det så kan jag spara på dagarna med Alva. Sen ska jag faktist ta ut semester i två veckor oxå så det blir ju ännu bättre!
Kan ju va lagom att ta det dom där elva dagarna innan BF för då får man ju ingen H-penning, vilket e lite sjukt tycker jag, eftersom man kan ju få gå över tiden me! jaja men nu löser det sig väldigt bra i allafall.

Ischiasen har blivit lite bättre, jag har tagit dagliga prommenader och försöker röra på mig så mycket som möjligt, och det har nog underlättat.
På måndag ska vi på ultraljud!!!! Jippie!!!!!!
Mamma skulle följaa me och passa barnen i vänt rummet, eftersom man inte får ta med barn in i undersöknings rummet, vilket e helt förståeligt.
Hoppas bara att allt ser bra ut och att bebisen mår bra!

ha en bra dag och kväll, själv ska jag i väg och jobba lite!
kram

Kommentarer
Postat av: Bella

För mig blir det värre vid promenader :(

Men det är nog inte ischias.. och jag rör ju på mig varje dag när jag jobbar. Är iaf 4-5 timmar/dag.

Kul med UL =)

2009-05-07 @ 20:42:27
URL: http://grymmabella.blogg.se/
Postat av: Bella

www.barnlycka.se :)

2009-05-08 @ 08:30:09
URL: http://grymmabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0