CRAVINGS

ajajajaj inte bra, jag bara MÅSTE ha chocklad, på kvällen dessutom. Hmm vi får se hur fint det kommer sätta sig sen. Jaja vad gör man inte? har man cravings så har man, ingen ide att försöka stå emot. Skickade precis Emil gullungen min till Ica, så han skule köpa en stooor kaka till mig, jag mutade med att han fick köpa nått gott till sig me och självklart syskonen me.


Henrik e ute på gården med barnen nu och krattar och donar lite så att jag skulle få lite vila, så jag tänkte lägga mig en stund i sängen nu och läsa nya nr av MAMA.

HAVE A NICE EVENING

Kommentarer
Postat av: ♥ Mamma Russin

mums så gott.. ät på du.. :) hoppas du fick njuta av din nya tidnign och chokladen..

2009-05-15 @ 22:47:56
URL: http://enburkrussin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0