bättre nu

mag värken har blivit bättre nu, men finns ändå kvar lite, tror inte att det har nått med bebisen att göra, eftersom det onda sitter så högt uppe i magen, hmm bara jag inte håller på att bli magsjuk.

haha jag har hittat en skit bra sida där man kan beställa massa skoj, hittade bla. dom här:

      

det sista linnet har jag skickat efter nu, och förståss kommer det stå Femte

www.gladagrodan.se

den i mitten tänkte jag köpa när vi varit på ultraljud så att vi har ett exakt datum!

ha det gott nu!

Kommentarer
Postat av: attis

Skönt att det är bättre i magen. Du kanske har nån känning av gallan. Det är ju lätt att få när man är gravid. Natti,natti.

Kramis

2009-05-02 @ 23:20:27
URL: http://attisblogg.blogg.se/
Postat av: attis

Tycker jag absolut att du ska.

2009-05-02 @ 23:26:48
URL: http://attisblogg.blogg.se/
Postat av: Sophie

Hej tjejen :) Lösen är NärAnakinkomtilloss glöm inte de stora bokstäverna :) KRAM

2009-05-12 @ 17:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0