jag mår så bra!

go dagens!
det va ett tag sen jag skrev nu, men det har inte hänt så mycket, bebisen växer och frodas i magen och jag mår bra! har fortfarande dålig aptit, men jag äter det som går, det får va så ett tag, det går nog över snart.


För övrigt så mår jag fruktansvärt bra, känner mig hur lycklig som helst, det e så härligt, me tanke på att jag för ett tag sen, eller ja nått år sen så hade jag jobbiga deppressioner och mådde inte alls bra, och jag gillade verkligen inte personen som jag va då, gjorde mycket dumma saker och jag e sååååå tacksamm över att min älskling har stannat kvar vid min sida och stått ut med mig, han e värd allt för mig.Saken va säkert den att jag va omogen då, eller ja jag vet att det va så, det e på senaste ett / två året som jag mognat ordentligt, Nu först känner jag mig "vuxen"
Vi fick ju barn väldigt tidigt, jag va 18 år bara när Emil kom, träffade Henrik när jag va 15 år. (Jag fyller 28 i år )
Jag har alltid satt barnen som prioritet ett, men mot andra har jag inte betett mig så moget, finns ingen tillräcklig ursäkt för allt, men dom som känner mig vet att jag e en annan människa nu!
Och det e så underbart att va så här lycklig, jag har mått så här bra sen ja jag tror att det e sen vi fick veta att vi väntade Alva, och hon e nu snart 10 månader gammal. Och det känns som om efter allt jag och Henrik har gått i genom och så, även tiden då vi va på  g att separera, så har allt stärkt oss, och vi fick en ny start, och det underbara e att det känns som att nu kan vi klara av allt tillsammans, inget kan hindra oss från att va lyckliga, och det märks på barnen oxå att de mår jätte bra, nu va dom ju ganska små när dettta allt hände, men det märks i allafall på dom.

Sen finns det dom som inte klarar av att se andra lyckliga, men who cares, synd för dom, men det kan  va svenska avundsjukan, eller så har de ett väldigt tråkigt liv så att de måste lägga sig i andras.

ojoj nu blev det mycket skrivet, men det va skönt att få skriva av sig!

Henrik och barnen, JAG ÄLSKAR ER ÖVER ALLT ANNAT!

jag tattuerade mig i går
 ett hjärta med ett H ( som i henrik)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0