rädsla

Ny vecka, nya tag då! veckorna bara flyger i väg tycker jag!
Jag ska avslöja en liten hemlis för er... jag har som sagt fött 4 barn, men denna gång e jag livrädd för förlossningen, sista förlossningen (Alva) va riltigt jobbig, den tog minst tid av alla (4 timmar) me den vajobbig och gjorde ondast!!!!!!
Och under den graviditeten så fick jag beslut av läkaren att jag inte fick använda mig av ryggbedövningen pga att jag har migrän och tydligen så tar man ryggbedövningen så kan den förvärras.
Jag ska ta upp detta med min barnmorska i allafall och se vad vi kan göra! Jag vill ju heller inte göra kejsarsnitt, så nått måste ske, kanske kan prata med läkaren igen och se om jag kan få ta ryggbedövning iallafall, jag har inte haft migrä på jätte länge, och bebisen måste ju ut på nått vis! Det e ju långt kvar till förlossning så på nått vis ska jag väl kunna förbereda mig.

ha en bra dag!!
                               


Kommentarer
Postat av: Bella

Jag skriver inte så mkt om graviditeten på den här bloggen (grymmabella) & det har sina "skäl". Bloggar mer om det på FL. Vad heter du där? :)

2009-03-23 @ 21:01:48
URL: http://grymmabella.blogg.se/
Postat av: [ Viktoriae ] - En blogg om självkänsla & mycket mer...

Får man fråga om du har två bloggar?:)

2009-03-24 @ 12:44:28
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hoppas innerligt att du inte kommer att få lika ont den här gången.

Kram

2009-03-24 @ 21:54:39
URL: http://mossima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0