piggelin

va till affären i dag och köpte massa piggelin, mitt craving som jag har för tillfället, mmm det e så gott och läskande.
Jag känner av som mensvärk fortfarande i rygg och mage, men det e väl för att det växer där inne antar jag.
Illamåendet har jag klarat mig väldigt bra i från, men jag har väldigt dålig aptit, det e bara enstaka rätter jag kan tänka mig att äta, liiiite jobbigt blir det eftersom jag oftast då får göra två olika maträtter varje dag, en till familjen och en till mig, i dah ville Henrik att dom skulle äta falukorv och spagetthi, och bara tanken utav korv fick mig nästan att kräkas, så jag stekte på en ostsnittsel till mig själv och hade spagetthi och beasås till, mmmmm det va gott.

ne nu ska jag tassa bort till frysen och norpa en glass!
trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0