en lättnad

Nu e jag inne i vecka tolv då, skööönt, den värsta kritiska tiden e över nu i allafall ( missfallsrisken ). Och illamåendet e helt borta, jag har i juförsig inte mått så illa alls men lite har det kommit och gått, på kvällarna, men nu verkar det va helt borta, hoppas att graviditeten fortsätter så här galant och smärtfritt, hittils så e det den lättaste, de andra har jag mått jätte illa i början och legat mycket i migrän, men inte ens det denna gång, och det e jag tacksamm för!
Ne nu måste jag ta och sätta fart, vi ska in till ikea i dag och kika lite, ska kolla efter lite smått och gott, bla. överkast till grabbarnas nya fina säng, hihihi
ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Bella

Man pustar verkligen ut när v 12 passerat. Jag kommer följa din blogg hela tiden, spec med tanke på att vi ska ha nästan samtidigt :)

2009-03-23 @ 17:53:27
URL: http://grymmabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0