anfådd

ja jag har blivit anfådd när jag går prommenader och speciellt när jag går i trappor, men så har det varit de andra gångerna me, och jag letade lite info om det på nätet och det stämmer ganska bra i den veckan jag e  i. Det stod så här på en gravid sajt:
 
 

Ditt förstorade hjärta har nu en 20 % högre kapacitet, allt för att klara syretillförseln till dig och barnet


Så det e väl inte så konstigt då att jag har jobbigt med andningen när jag anstränger mig. MEN det e de värt. Åhh vad man längtar redan nu, efter h*n, undrar hur du ser ut lill* vännen, vem e du där inne, och tänk vad man kan älska någon så mycket utan  att ens ha träffats. Men snart så får vi se dig genom ul, i allafall. LÄÄÄÄNGTAR!!!

 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hejsan ! :)

När ska ni på ultraljud ?

vilken vecka är du i ? :)

2009-03-31 @ 11:06:28
URL: http://www.vantabebis.blogspot.com
Postat av: Storasyster

Åhh, vad mysigt att ni snart ska få se den lille/lilla.

När är UL då?

Kram Veronica

2009-04-01 @ 09:37:07
URL: http://himmelochhav.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0