sammandragning

I går kväll när jag la mig ner i soffan efter att ha fått i säng alla barn och fixat och donat, så fick jag min första sammandragning, det känndes bara som lite molvärk, men sen kände jag på magen och då knöt den i hop sig till en boll, och lutade åt höger, hihi såg jätte roligt ut.
När jag väntade Alva så kom min första sammandragning i samma vecka, och sen hade jag problem med det hela tiden, för dom gjorde så ont till slut, men då jobbade jag, och jag jobbade ganska tungt, men nu ska det nog gå bättre eftersom jag e hemma nu, men i går hade jag bökat mycket och tagit allt själv här hemma, för Henrik va i studion och tattuerade, han kom in lite då och då och frågade om jag behövde hjälp med barnen, men envis som man e så tackar jag nej, hehe.  Men det gick ju bra tyckte jag, och sen när jag la mig ner så reagerade väl kroppen lite bara med en sammandragning. Det va lite mysigt ändå tycker jag.

ne nu ska jag gå och baka lite tror jag!
ha det gött!!


Kommentarer
Postat av: ♥ MammaRussin

oj.. vilken vecka är du i nu?



hoppas det inte blir jobbigt så tidigt för dig nu bara..

Gullig gubbe du har som finns där hela tiden.. han verkar vara kanon din karl..:) krmakram

2009-04-21 @ 12:11:06
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com
Postat av: ia .

Åh va mysigt med sammandragning...

Blir lite avis...

Min lille bäbis är ju inte bäsis längre,

han fyller ett år i maj!

Hoppas att du inte dår för mycket sammandragningar

så du inte kan sova...

kram

ia

2009-04-21 @ 23:03:33
URL: http://irin.blogg.se/
Postat av: sophie

Jag hade från v 11 ungefär med de 4 "minsta" barnen. Bra att det tränas där inne inför det som komma skall. ;)

2009-04-30 @ 14:44:11
URL: http://lillamirakel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0