magbilder och ett busfrö

ja då va vi i vecka 16 nu då, går fortfarande och väntar på ultraljuds tid, men inte kommer det nån, tycker att vi borde få en tid snart, jaja kommer det inte denna vecka så kanske jag får ta och ringa och kolla vart den har tagit i vägen.

Tröttheten börjar kännas bättre tror jag, men det kan ju va för att min söta syster tog Alva i helgen så att jag fick vila ut och sova ordentligt, Även om jag har en underbar man som mer än gärna tar henne på natten så kan jag inte sova så där riktigt som man ska, jag vaknar upp så fort hon hostar till lite, så det va jätte skönt att syrran lånade henne, sen nu när hon kommit hem så sover hon hela natten igen, hmm ja vi få hoppas att det håller i sig, men det e ju mycket som händer i en 11 månaders kropp, det e tänder och drömmar osv..

  haa haa full av bus e hon i allafall!


här kommer lite mag bilder
    v16                       

Kommentarer
Postat av: Jennie

Men guuud , vilken stor mage du har ! :) har du varit på något ultraljud än ?



Jag ska på ultraljud imorgon , och nu genast tyckte jag att min mage var på tok fäör liten för att vara i vecka 18 , jag är skitnojjig inför ultraljudet , tänk om inte allt står rätt till :( jag kan inte låta bli o tänka så . :/

2009-04-20 @ 19:00:20
URL: http://www.vantabebis.blogspot.com
Postat av: Bella

Jag tycker också du ser ut att ha STOR mage! =)

Idag var vi på UL.. hihi. Kram

2009-04-21 @ 18:51:57
URL: http://grymmabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0